Turkish Airlines накратко

Най-големият турски авиопревозвач Turkish Airlines е една от най-добрите авиокомпании в света. Пет пъти подред е избирана за най-добрата авиокомпания в Европа в анкетата на SKYTRAX.
Turkish Airlines се гордее, че е авиокомпанията, която лети до най-много държави в света. Мрежата от връзки от главното й летище , Истанбул IST, е почти неизчерпаема.
Флотът се състои от всички най-разпространени типове самолети, като се започне от всички самолети Boeing 737, Airbus A319, 320 и 321 и се стигне до най-модерните Boeing 787-9 Dreamliner или Airbus A350-900.
Авиокомпанията е член на Star Alliance.
Получете повече съвети за летене с Turkish Airlines
Независимо дали летите с Turkish Airlines за първи път, или за пореден път, разгледайте нашите полезни съвети и препоръки:
Остават някакви въпроси?
Ако имате въпроси или коментари относно статията...
6 коментари
Здравейте,
Планираме да пътуваме в края на май 2025 г. Имаме ли право на ръчен багаж?
Благодаря ви предварително,
Според тарифата, която сте платили.
В това ръководство за авиокомпаниите има, наред с други неща, раздел за багажа - препоръчвам да го прочетете. Можете също така да се обадите на туристическия агент и да попитате. Може би затова хората купуват билети от агенции, за да има кого да попитат (или може би съм пропуснал нещо съществено).
Знам номера на полета си Краков - Истанбул и исках да платя допълнително за полет в по-висока класа, например бизнес. Как се прави това и кога


Btw. за отпътувания от D все още е валиден TK25SALE чрез trip.com

Здравейте,имам незастраховани двупосочни билети, включително места с турските авиолинии.Трябва да си презаверя билетите и местата.Прочетох, че разликата се плаща за по-скъпите билети, а по-евтините не се възстановяват.Как да го направя, ако имам регистрация в airolines (класически акаунт в турската компания) и намеря билетите си?И как да продължа?И трябва ли да плащам за местата до там и обратно?Благодаря.

Зависи от тарифата, която сте закупили, някои от тях (обикновено най-евтините) не могат да бъдат резервирани повторно. Ако има възможност за промяна, обикновено се заплаща такса за промяна (фиксирана сума) в допълнение към разликата в цената на билета за новата дата. Не знам колко е при Turkish, наскоро се занимавах с Korean Air и там имаше 250 EUR на човек/билет (+ доплащане към цената на новия). Платените места винаги са обвързани с конкретен полет, така че платете отново. Но мисля, че може просто да възстановят таксата за мястото за първоначалния полет, с който не сте летели. Иначе бих опитал онлайн, намерете резервацията си и опитайте "управление на резервацията", за да видите дали има опция "презаверете/променете полета ми" - ако това работи, би трябвало да ви предложат новите полети с цената и доплащането. В противен случай вероятно бих се обърнал към TK по телефона.
Така че още един опит с TK. Вчера летяхме 4 от Ван през Истанбул до Виена. 3 от нас направиха онлайн checkinn без проблем. Само един се справи, но при онлайн чекирането той продължи да предлага, че може да се чекира само в Истанбул. Това беше приблизително 9 часа преди излитането от Истанбул и при избора на места , видяхме, че все още има свободни места от Истанбул до Виена . На летището на този приятел беше казано, че другият сегмент е променен , до полета след 24 часа . И най-многото, което може да направи в Истанбул, е да отиде на гишето на TK и да опита да се включи в списъка на чакащите или да се прехвърли на по-ранен сутрешен полет. И така, тя отиде на гишето на TK в IST и там й казаха, че няма да променят нищо, че е пълен за сутринта. Но приложението ми предложи, че мога да го купя. И те започнаха да ни предлагат 250 евро на изхода, а по-късно 600 евро и сутрешен полет, ако се съгласим доброволно. Писах на приятелката си и тя се върна в ТК и каза, че никой не я е питал и че иска сутрешния полет, който предлагат на другите. Имали ли сте и вие опит да бъдете преместени на друг полет без предизвестие?
Здравейте: Текстът, приложен към информацията за билета и цитиран от мен, означава ли, че без таксата за обслужване от 14 000 HUF не получаваме кетъринг по време на полет?(цитат "Цената включва летищни такси (без таксата за обслужване от 14 000 HUF на пътник)" * Благодаря за отговора!
Здравейте, това зависи от мястото, от което купувате билетите си. Никъде не би трябвало да виждате никакви такси за обслужване, това е неправилно.
Използвайте например https://www.pelikan.hu/hu?a_aid=cce47f08, където цената е крайна и обслужването и храната са включени.