SAS Scandinavian Airlines накратко

Скандинавските авиолинии, по-известни като SAS, са националният превозвач на три държави едновременно. Това е съвместен проект на Дания, Швеция и Норвегия с бази в Копенхаген, Стокхолм, Осло и по-малки градове в Скандинавия.
През 2024 г. SAS ще премине от алианса Star Alliance към конкурентния SkyTeam.
Резервирайте хотел в Скандинавия
SAS разполага с флот от около 120 самолета в синьо и бяло Airbus A320 (всички серии), Airbus A330 и Airbus A350. По по-слабо натоварени маршрути SAS лети и със самолети Embraer E190, Bombardier CRJ-900 и ATR 72.
Получете повече съвети за летене с SAS Scandinavian Airlines
Независимо дали летите с SAS Scandinavian Airlines за първи път, или за пореден път, разгледайте нашите полезни съвети и препоръки:
Остават някакви въпроси?
Ако имате въпроси или коментари относно статията...
4 коментари
Така че си купих билети от Прага до Кируна следващата година за уикенд за лов на полярни сияния. Радостта ни не трая дълго, SAS промени билетите не само във времето, но и най-важното - съкрати престоя ни от 3 на 1 нощ.
Напълно неразбираемо за мен, когато все още предлагаха билетите ( в различно от моето време) на първоначалните дати.
Реших да анулирам билетите според офертата в имейла, но на уебсайта изобщо не се виждаше резервацията , където би било възможно да се анулира или други действия ( само моето пътуване, където би било възможно да се добавят услуги ).
Трябваше да изтегля приложение, където беше възможно да се анулира .
За мен е озадачаващо, когато календарът на полетите предлага полет х пъти на ден, защо той отложи полета ни с два дниһттр://......
Когато полетът е отложен или отменен, системата автоматично го презаписва и понякога това може да са напълно безсмислени полети. Ако искахте да летите, трябваше само да им се обадите и те щяха да променят полетите по желания от вас начин...
За писателя идеята, че може да се свърже с авиокомпанията, е очевидно неразбираема...
@Jox , авторът е идиот, който с неговото ниво на английски език не би посмял да проведе телефонен разговор на този език.
Разбира се, потърсих други начини да се свържа с отдела за поддръжка на клиенти, но за съжаление CHAT беше само робот с изкуствен интелект, който даваше само обща информация и не можах да намеря друга опция освен телефонаһттр://......
Бях раздразнена от нефункционалността на сайта , неопитността за смяна на билетите ( не знам дали първоначалната цена остава ?) , загубата на кратката връзка и по този начин на общото време на полета - което беше един от мотивите ( включително и цената) за закупуване на този билет.
Така засегнатите обикновено нямат проблем да намерят жертва с подходящ език за управление, която да реши проблема вместо тях. 🙂 В противен случай можете да се свържете с агент на живо в чата, а има и преводачи.
Просто е толкова глупаво... Анулирах наградни билети, според уебсайта таксата беше 25 евро на билет, нямах нищо против. Накрая от мързел анулирах в приложението и никаква такса, мили обратно и данъци на следващия ден по сметката👍.

Здравейте, има ли някой актуален опит за това дали ползите от Flying Blue се признават, след като SAS се присъедини към Skyteam? Имам Silver и следователно трябва да имам право на багаж, което приложението на SAS не ми показва. Така че не знам дали не го признават или все още не са свързали системите. 🤷

Така че ключът е да се уверите, че не е включен в интелигентната тарифа.

Така че в тарифата това е SAS Go Light, който е най-евтиният. Само че в Skyteam дори най-евтината тарифа трябва да има багаж. Така е при KLM, AirFrance, Korean,... но не знам дали вече е така при SAS.

На хартия би трябвало да е така, но на практика очевидно е различно, дори за хора с елитен плюс... Сигурното нещо е картечница, така че се обадете или пишете.
Имал си SAS GO Light, този билет има изключение от него, когато имаш SAS GO Light билет, тогава се възползваш от бонусната програма
които ползвате, няма да ви осигурят безплатен допълнителен багаж. В този случай е необходимо да заплатите за багажа.
Това се казва на официалния уебсайт на Skyteam:
"Един допълнителен багаж в допълнение към багажа, включен в условията на билета (с изключение на билетите "Go Light").
Теглото на допълнителния багаж отразява теглото на багажа, включен в класа на резервацията, в случай на "концепция за бройка". 20 кг в случай на "концепция за тегло"."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Връзка към този уебсайт:
Очакваме с нетърпение да ви посрещнем отново на борда, когато ни се отдаде възможност!

Благодаря!

Затова изпращам действителен опит. SAS се е интегрирала и преди няколко седмици дори започна да показва в приложението, че имам безплатен багаж при Flying Blue Gold, дори при тарифата Go Light.
Имам тарифа SAS Go Light и уебсайтът на SAS показва, че имам право на две чанти на човек - вижте приложената разпечатка. От Pelican, откъдето купих билетите, отново ми казват, че имам право само на една чанта. Така че сега съм леко объркана на какво да вярвам:) Предполагам, че информацията на уебсайта на SAS е от ключово значение.
Често тези неточности се дължат на това, че авиокомпанията не е включила личната вещ в списъка на багажа. Вероятно това е причината Pelican да претендира само за 1 стандартна ръчна чанта.
Благодаря:)